Oskrbovalnica
Odjava | 0

Pogosta vprašanja

Kako oddam naročilo?

Naročilo oddate tako, da se najprej registrirate v portal. Registrirate se tako, da se prijavite kot »Nov uporabnik«. Registracija je brezplačna. Prosimo vas, da si uporabniško ime in geslo shranite ali si ju zapomnite.

Nato lahko poiščete in naročite željene izdelke:

  • Najprej izberite želeno dostavno lokacijo. Pokazali se vam bodo vsi izdelki, ki so dobavljivi na izbrani lokaciji.
  • Pri izbranem izdelku kliknite na gumb »Naroči«. Odprla se vam bo košarica, kjer izberete količino želenega izdelka tako, da kliknete na + ali -. Ko določite količino izbranega izdelka, preverite dostavno lokacijo (ki jo prav tako vidite v košarici) in kliknite na gumb »Potrdi in zapri«. Vaše naročilo za izbrani artikel je tako oddano oziroma zabeleženo.
  • Nato nadaljujte z izborom ali preprosto zapustite spletno mesto. Naročilo je shranjeno v košarici in vas čaka vse dotlej, dokler se naročanje za izbran dan dostave ne zaključi, kar je do polnoči pred dnevom dostave.

Vsako vaše naročilo je s potrditvijo na gumb »Potrdi in zapri« zabeleženo. Potrdilo o naročilu boste prejeli šele, ko se bo naročanje za izbrano dostavno lokacijo zaključilo (to je opolnoči, dan pred dostavo). Dokler naročanje ni zaključeno, lahko oddano naročilo v košarici še vedno spreminjate, dodajate artikle ali ga v celoti izbrišete (naročilo izbrišete tako, da količine nastavite na 0).

Prosimo, bodite pozorni na pravilno izbiro dostavne lokacije!

Naročil/a sem napačno količino ali napačni artikel. Kako lahko to popravim?

V kolikor ste naročili napačno količino, pojdite nazaj v košarico (ikona košarice je zgoraj desno). Pod besedilom »Količina«, na desni strani košarice, imate polje z -/+. Če želite količino zmanjšati ali artikel izbrisati, klikajte na minus (-), v kolikor pa želite količino povečati, klikajte na plus (+). Na koncu vedno kliknite na gumb »Potrdi in zapri«.

V kolikor ste naročili napačen artikel, pri napačnem artiklu označite količino 0. Na koncu kliknite na gumb »Potrdi in zapri«. Nato lahko nadaljujete z izborom.

V kolikor je naročanje za izbrano dostavno lokacijo že zaključeno, vas prosimo, da v primeru sprememb pri količini ali artiklih ali stornaciji naročila, čimprej kontaktirate ponudnika in se z njim osebno dogovorite. Kontakt ponudnika vam bomo posredovali preko info@posvojimokmeta.si.

Oddal/a sem naročilo za napačno dostavno lokacijo. Kako lahko to popravim?

V kolikor je naročanje še odprto, lahko dostavno lokacijo poljubno spreminjate sami.

V kolikor pa je naročanje že zaključeno in ste oddali naročilo z napačno dostavno lokacijo, vas prosimo, da kontaktirate ponudnika in se z njim dogovorite o morebitni dostavi na drugi lokaciji ali za preklic naročila. Kontakt ponudnika vam bomo posredovali preko info@posvojimokmeta.si.

Naročil/a sem izdelke, vendar jih sedaj ne želim prevzeti

V kolikor ste naročili izdelke, ki jih ne boste prevzeli, čimprej obvestite ponudnika direktno. Kontakt ponudnika vam bomo posredovali preko info@posvojimokmeta.si.

S predhodnim naročanjem izdelkov omogočamo ponudnikom, da na dostavna mesta pripeljejo točno potrebno količino izdelkov, ki so jih naročili že znani kupci. S tem se ponudniki tudi izognejo nepotrebnemu prevozu živil z enega mesta na drugo.

Zato vas prosimo, da naročite izdelke le takrat, ko boste zagotovo vedeli, da jih boste lahko prevzeli.

Po naročene izdelke ne bom mogel/mogla priti. Kako lahko ukrepam?

V kolikor po naročene izdelke ne morete priti, lahko namesto vas izdelke prevzame kdorkoli drug, ki mu predate informacijo, kaj in koliko ste pri komu naročili. V kolikor tudi to ne gre, vas prosimo, da o tem čimprej obvestite ponudnika in se z njim osebno dogovorite. Kontakt ponudnika vam bomo posredovali preko info@posvojimokmeta.si.

Kako lahko kontaktiram ponudnika?

S strani Oskrbovalnice boste kontakt ponudnika prejeli v potrdilu o naročilu. V kolikor ga potrebujete predhodno, pa vam ga bomo posredovali preko info@posvojimokmeta.si.

Kako se prepričam, če je Oskrbovalnica zame?

Vabimo vas, da se nam pridružite na kakšni od dostav v vaši bližini in se na lastne oči prepričate, kako ta 'tržnica po naročilu' izgleda v živo – tako boste najbolje dobili občutek glede pridelovalcev in vsega, kar ponujajo. Mnogokrat ponudniki pripeljejo s seboj tudi malo viškov, tako da boste morda že prvič lahko kupili kakšen izdelek v pokušino.

Zakaj v mojem kraju ni dostave?

Smo v fazi širitve, zato vas prosimo, da nekoliko potrpite, saj gre za organizacijske podvige. Lahko pa se prijavite (registrirate) in obvestili vsa bomo, ko pridemo tudi v vašo bližino. Več kot bo izraženega interesa na nekem območju, hitreje bo dostava tudi tam!

Kdo je organizator (kdo stoji za Oskrbovalnico)?

Platforma Oskrbovalnice (spletna stran in način delovanja) je nastala kot nekomercialen projekt civilne iniciative (gibanja Zdrava družba) in je namenjena POVEZOVANJU ponudnikov in odjemalcev, za kar prostovoljno in z veliko dobre volje skrbimo številni lokalni sodelavci – koordinatorji v svojem prostem času. Dobrodošel je vsak, ki se nam želi pridružiti z idejami, parom rok in nekaj prostega časa. Oskrbovalnica in njena ekipa torej ni trgovec, posrednik ali organizator, ampak le prostor, ki omogoča direktno povezovanje ponudnika in kupca. Zato se za vse reklamacije ali vprašanja glede izdelkov obrnite direktno na ponudnika.

Kam se lahko pritožim ali pošljem pohvalo?

Za vse pohvale in graje (upamo, da jih ne bo veliko) nam lahko pišete na naslov info@posvojimokmeta.si.